طبیعی ولی سه ماهه اول باید استراحت داشته باشی و بیشتر مراقب خودت باشی
آره من هنوز دارم سعی کت به کمرت فشار نیای. استراحت کت
منم هستم گلم فک منم طبیعیه
طبیعی هس گلم
منم دارم
اره طبیعی هست
طبعیه گلم منم کمر درد دارم
اره منم دارم درد سیاتیکه برا من مخصوصا به کمر بخوابم،به پهلو بخوابم بهترم
اره منم داشتم هنوزم بعضی وقتا زیاد فعالیت دارم یا سرپا میمونم دارم
اره استراحت کن
طبیعیه عزیزم منم همینجوری بودم الان خداروشکر خب شدم
منم داشتم کم کم بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.