اگ شدید باشه ن عزیزم طبیعی نی احتمالا عفونت داری اگ هرباری باشع طبیعیه
منم از ساعت 6دارم نگرانم بنظرتون طبیعیه؟
زیاد و طولانی ن طبیعی نیس
اره تازه وارد ماه نه میشی بدتره هرروز یه دردی همشون ماه درده ولی آدم میترسه🙁
من هم همش درد پریودی دارم دیگه کلافه شدم خیلی اذیتم میکنه جالبه هر سری به دکتر میگم نگران میشه سونو آزمایش مینویسه میگه همه چی نرماله جای نگرانی نیست
تو این هفته ها نه حتما دکتر برو ان اس تی بنویسه خیالت راحت بشه
استراحت کن خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.