دل درد پریودی دارم طبعیه ؟

۷ پاسخ

اگ شدید باشه ن عزیزم طبیعی نی احتمالا عفونت داری اگ هرباری باشع طبیعیه

منم از ساعت 6دارم نگرانم بنظرتون طبیعیه؟

زیاد و طولانی ن طبیعی نیس

اره تازه وارد ماه نه میشی بدتره هرروز یه دردی همشون ماه درده ولی آدم میترسه🙁

من هم همش درد پریودی دارم دیگه کلافه شدم خیلی اذیتم میکنه جالبه هر سری به دکتر میگم نگران میشه سونو آزمایش مینویسه میگه همه چی نرماله جای نگرانی نیست

تو این هفته ها نه حتما دکتر برو ان اس تی بنویسه خیالت راحت بشه

استراحت کن خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان فسقلام مامان فسقلام ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان یارا 🤍دریا مامان یارا 🤍دریا ۱۲ ماهگی