نه بادوم زمینی الرژنه زیر سه سال ممنوع شوک انفلاکسی خیلی شایعس توش
من دادم یکم سرما هم خورده بود داغون شد ایقد سرفه هاش شدید شد دیگه ندادم
بچه من به بادوم زمیمی الرژی نداره
بهم پیام بدع بیارمت کانالم هم چی درمورد الرژی هس
✅ در این کانال یاد میگیریم:
چطور بدون لبنیات، بمب کلسیم طبیعی برای رشد استخوان بسازیم.
جایگزینهای امن برای تقویت و وزنگیری بچههای آلرژیک چیست.
ترفندهای آشپزی خاص (عصاره قلم شتر، بلدرچین و...).
🍼 بخش ویژه تبادل شیرخشک:
ما بستری فراهم کردیم تا مامانها بتونن شیرخشکهای رژیمی و کمیاب رو با هم تبادل کنن تا هیچ فرشتهای بدون شیر نمونه.
🆔 برای عضویت در کانال و اد شدن، به آیدی زیر پیام بدید:
👉 @he__dix_M
بادوم زمینی خودش خییییلی حساسیت زا هستش.باید خیلی محتاط تست بگیری عزیزم...ازون آلرژن هایی هستش ک اگ بچه حساسیت داشته باشه کلا تا آخر باهاش میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.