شدنش میشه، اما کلا شیرینی هر چی کمتر بهتر من تا الان شکر ندادم، دکترش میگه اگر تا ۲ سال کم شیرین بخورن امکان اینکه کلا شیرینی زیاد نخورن در آینده زیاده، احتمال دیابت در بزرگسالی هم پایین تره.
من میدم مشکلی نداره فکر کنم
بنظرم مشکلی نداره
مربا هویج خیلی شیرینه براش گلم
کلا شیرینیجات خوب نیست برای هممون اما مشکلی هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.