بچه هاومیتونم نون مربا هویج بدم به دخترم بانه

۵ پاسخ

شدنش میشه، اما کلا شیرینی هر چی کمتر بهتر من تا الان شکر ندادم، دکترش میگه اگر تا ۲ سال کم شیرین بخورن امکان اینکه کلا شیرینی زیاد نخورن در آینده زیاده، احتمال دیابت در بزرگسالی هم پایین تره.

من میدم مشکلی نداره فکر کنم

بنظرم مشکلی نداره

مربا هویج خیلی شیرینه براش گلم

کلا شیرینیجات خوب نیست برای هممون اما مشکلی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی