۲ پاسخ

خوبه که دختر سخت نگیر به بچه مگه چن سالشه

پسر منم فقط دد بابا میگه شروع کردم امگا ۳ دادن

سوال های مرتبط

مامان آوات مامان آوات ۲ سالگی