خانوما ب نظرتون برای سزارین پمپ درد نیازه

۱۵ پاسخ

اره من داشتم خیلی راضی بودم

من نداشتم دوستم ک داشت از من خیلی سرپا تر بود.من تحمل دردم بالاس
خیلیا نمیتونن تحمل کنن

اره منم گرفتم

من استفاده کردم عالی بود
کلا هیچ دردی حس نکردم و سزارینم به یه خاطره خوب تبدیل شد

من داشتم عالی بود هیچی نفهمیدم اصلا حتی راه رفتن اولیه ام خودمم تنها انجام دادم بدون کمک

برا من دوتا شیاف زدن اصلن درد نداشتم

من خیلی در سست هستم
اصلاااا نیاز نشد
با شیاف اوکیه

من داشتم عالی بود اصلا انگار زایمان نکردم

من نگرفتم

اره من داشتم سر دوتاشم خیلی خوب بود فقط باید حواست باشه همشو همون اول استفاده نکنی

اره من داشتم عالی بود راضی بودم

من نگرفتم عزیزم با شیاف اوکیه کنترل می‌شه دردت

من نگرفتم اونجا چند نفر گفتن وصل کردن درد زیاد داشتن تحمل شون کم بود

من نداشتم اصلا نیازم نشد.
تو کل زایمانمم فقط ی شیاف زدم

نه، من نگرفتم مشکلی ام نداشتم، فقط یه امپولی زدن برا جمع شدن رحم اون خییلی درد داشت، بقیش با شیاف اوکی بود

سوال های مرتبط