۳ پاسخ

از 18 به بعد میتونی بگیری

یکسال و شش ماهگی دیگ نمیدم الانم علاقه ی چندانی به شیرنداره

من میخوام ۱۸ ماهگی بعداز واکسنش از شیر بگیرم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی
مامان تیام 🐣 🩵 مامان تیام 🐣 🩵 ۱۴ ماهگی