۶ پاسخ

فردای تولدش

جدیدا که یک سالش شده یه وعدشو شیر پاستوریزه میدم بجای شیرخشک

خانما شما شیرو پاستور ریزه رو خالی به بچتون میدین یا چیزی باهاش قاطی میکنین

من از یکسالگی یه وعده رو بهش شیر پاستوریزه میدم

من تازه ۴،۵ روزه دارم میدم ،اول پاستوریزه میدادم ولی الان شیر پاستوریزه ماجان میدم که برای بچه های بالای یک ساله

من تا دوسالگی نمیدم

سوال های مرتبط

مامان نورا کوچولو مامان نورا کوچولو ۲ سالگی