سلام مامانا
فشار ده روی هفت کمه آیا

۶ پاسخ

نه خوبه
من کلا فشارم همینه

لب مرز به سمت پایینه دیگه

منم همینه همیشه فشارم

نه خوبه من همیشه فشارم اینه
بالا و پایین باشه خطر داره

من همیشه فشارم همینه
ممکن گاهی یکم احساس سرگیجه داشته باشی

نه خوبه
زیر ده افت فشاره

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌ودوم بارداری