من گرفتم تا الان، میخوام بقیه شم اگه خدا بخواد بگیرم. روز اول خیلی اذیت شدم، از طهر هم تشنه م بود هم گشنه، گفتم اگه اینجوری باشه نمیتونم بگیرم. ولی اون روز اول سحری خوب نخورده بودم. بعد از اون دیگه سحری کامل خوردم و خدا رو شکر خیلی بد حال نشدم. فقط نزدیکای غروب یه کم گشنگی فشار میاره که بنظرم خوبه واسه بدن( این صحبت کاملا علمیه که گرسنگی واسه بدن مفیده) دیگه مونده اعتقاد هر کی چجوری باشه. خدا خودش اجازه شو داده که بعدا بگیریمش ولی من میترسم بعدا نتونم بگیرمش، الان که همه روزه ن، راحتتره گرفتنش.
رو شیرم ظاهرا تاثیر نزاشته تا حالا.
من از هوش مصنوعی ام پرسیدم، گف اگه از افطار تا سحر خوراکی و مایعات خوب بخوری، شیرت کم نمیشه.
در ضمن شیر اینقد ترکیباتش ساده نیست که با چن ساعت چیزی نخوردن، بد مزه بشه یا اینکه گفته بودن اسیدی بشه!! حتی اگه طولانی مدت هم مادر تو سوتغذیه و قحطی ام باشه، بدن واسه تولید شیر از ذخایر بدن استفاده میکنه ولی نمیزاره خاصیت شیر کم بشه. دیگه شما افطار و سحری خوب بخور، ان شاءالله نه خودت نه نینیت اذیت نمیشید
من نگرفتم چون آب نخوردنی انگار شیر ندارم باید بخورم همش
من همینطوری هم شیرم کمه اگه یه وعده غذا نخورم یا میان وعده رو ترک کنم سینه م هیچی نداره متاسفانه نمیتونم روزه بگیرم😐😐
من دلم خیلی میخواد بگیرم.ولی میگن شیر مادر مزه ش خیلی بد میشه و نمیدونم اسیدی میشهو اینا.منم میترسم بخاطر بچم
ولی سر دخترم گرفتم البته اون اونموقع 6ماهه اینا بود غذا میخورد ولی بچم خیلی ضعیف شد
نه شیرم کم.میشه بچه گناه داره
من نگرفتم بدنم جون نداره همین طور باید با بچه یک ماهه و خرده ای هم سرو کله بزنم جونی نمیمونه
منک دوروز گرفتم امروز نگرفتم
من نمیگیرم،چون واقعاضعف میکنم و گرسنه ام میشه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.