خیلی تهوعم زیاده چکار کنم تروخدا ی راهکار بدین

۱۲ پاسخ

من مرگ خودمو با چشمام دیدم اینقدر اذیت شدم الان عین جنازه افتادم

معدت خالی باشه تهوع بدتر میشه بیسکوییت خشک یا نون خشک بخوری بهتر میشی.

واسه من تازه داره شروع میشه 😭

قرص دمیترون

قرص اندانسترون بخور یا ب۶ نگران نباش میگذره این روزا منم همین شرایط داشتم ولی الان بهترم

نخود چی خوبه

یخ بخور
بیسکویت ترد بگیر قبل اینکه از رخت‌خواب بیای بیرون بخور

قرص بخور

نون خشک از فروشگاه بگیر بخور خیلی خوبه، میگن صبح قبل از اینکه از جات بلندشی چندتا دونه پسته بخوری هم تهوع رو کم میکنه

منم بدترم😭

لیمو تازه بو کن

منم😭

سوال های مرتبط