۴ پاسخ

کاملا طبیعیه

طبیعیه عزیزم منم تا ۱۲هفته حالت تهوع شدید داشتم بعدش دیگه خوب شدم

من تقریبا از ۱۱ هفته همه علایمم جز تکرر ادرار و خستگیمو یکم پف سینه هام رفته دکترم میگفت طبیعیه

سینه هاتم دیگه درد نمیکنه؟ اشتها داری؟

سوال های مرتبط