۴ پاسخ

ماسک بزن
من سرماخوردم ماسک نزدم گرفت ازم

من دو بار سرما خوردم بچم نگرفت
هیج رعایتی هم نکردم چون نمی شد فقط بوسش نمی کردم دیگه

من اوایل شیردهی سرماخوردم البته زود خوب شدم ولی بچه م سرمانخورد

واییی منم از دیروز سرما خوردم نمیدونم چ کنمم

سوال های مرتبط

مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی