سلام خانومت تکون اگه در حد نبض هم باشه اوکیه؟؟

۷ پاسخ

برا منم اینجوری میشه بعضی وقتا هم چرخش اروم

من ک از اول خیلی آرومه
کم حس میکنم

منم از صب در حد نبضه🙂

من امروز اومدم بیمارستان گف ک اصلا ب حرف بقیه مهم نباشه ک بچه هاشون چطوری تکون میخورن با اول وقتی مقایسه کن ک خودت حس کردی حرکات رو

من این سوال رو چند روز پیش که رفتم ان اس تی پرسیدم ، گفتن آره ، همون نبض هم تکون هست دیگه و نشونه سلامت جنین .

آره منم از دیروز مثل نبض سمت چپم میزنه وقتی رو پهلو چپ دراز میکشم بیشتر میشه یه لحظه مثل ماهی لیز میخوره

بعضی موقع ها تکوناشون اونجوریه🥹احتمالا نینیت خستس

سوال های مرتبط

مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری