خانما فرنی اگه با آرد گندم درست کنم بده؟؟ واسه دخترم

۳ پاسخ

من برا دخترم درست میکنم، یکم کره هم میزنم

اگه نشاسته بهش دادی
با نشاسته خوشمزه تر‌میشه عین دسر میشه یه قطره گلاب هم بریزی

بد نمیشه
میشه حلوا سفید

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم مامان یکی یدونم ۱۷ ماهگی