۶ پاسخ

۳۷ونبم

من از دکتر پرسیدم کفتش ۳۷.۳ به بالا تب محسوب میشه

نه عزیزم قطره بهش میدی تب نمی کنه هرچند گاهی حواست باشه حالا ولی مشکلی پیش نمیاد

واکسن2ماهگی دخترم که زدم تب آنچنان شدیدنکرددورمحل واکسن ویکس بزن عالیه

آره تب هنوزشب می کنه نگران نباش6ساعتی قطره بهش بده

سلام بالای37ونیم

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🍒 مامان شکوفه گیلاس🍒 ۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان میران مامان میران ۳ ماهگی
مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی