۴ پاسخ

پدی کاف خوبه خیلی سریع تاثیر می اره پلارژین استفاده نکنید

من ایورامی دادم خیلی خوب بود ۱۲ ساعتی بود دو بار دادم سرفه هاش خوب شد

پلارژین دادم

کیتوتیفن هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ELIN🧸🌙 مامان ELIN🧸🌙 ۱۵ ماهگی