دانه به رو بزار چند ساعت خیس بخوره تو آب جوش ، آبش که حالت ژله ای گرفت چند قاشق بده بخوره واسه سرفه اش خوبه
شربت اورا
من سیفیکسیم ۱۰۰دادم ۵روز هر ۱۲ساعت ۱/۵سی سی خوب خوب شد خلط هاش
اسپری سالبوتامول
آموکسی اکلاو ۲۲۸ فقط اون جواب داد هرچی داروبود امتحان کردم بی فایده بود انگارآب میدادم
ای خدا بمیرم برای سبیلات
شربت نئوتادین
ساشه مونته لوکاست
پلارژین دادی ؟
کامی کاف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.