مهم وزن روی نموداره تپلی زیاد که خوب نیست
منم وزنش تولدش ۳۲۱۰بود
یه ماهگی شد ۳۴۵۰
البته من بچم تا ۲۳روزگی زردی داش دوبار براش دستگاه گرفتیم،دارو خورد تا خوب شد،درمونگاه گف به جای قطره آد دیگه مولتی ویتامین بهش بده و ۱۰روز دیگه دوباره بیا،
بچه کم میکن اولش
من وزن تولد ۲۸۰۰ یکماهگیش ۴ بود
دوماهگیشم ۵و۵۰۰
شیر خودمو میدم ولی تغذیمو سعی کردم خوب باشه
به شیرخشک نیس به قطره اد ک هرروز بدی و خواب درست و محیطی که شیرمیدی هم هست عزیزم
اگ روی نمودار رشد اوکیه خوبه دگ سخت نگیر.
منم وزن تولد ۳۲۵۰وزن یه ماهگی ۳۸۵۰بود شیرخشکم مبدمش کمکی😕
کمکی بیش تر بده
من کلا شیرخشکی وزن دو ماهگی ۴۵۰۰ یعنی کارم همش گریه اس
شیر خشکش بیشتر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.