طبیعیه
آرع طبیعیه
پسر منم همینطوره ولی سرما نخورده
یه جا خوندم نوشته بود بخاطر رفلاکس هست ... بازم نمیدونم
چون اگه سرما بخوره خدایی نکرده تب میکنن یا علائم دیگه هم باید داشته باشه
طبیعیه دخترمنم اینجوری بود. خواهرزاده م ۱ماهشه سرفه عطسه. همش طبیعیه. نگران نباش
تک سرفه ؟یا پشت سرهم ؟چند بار در روز؟
فک کنم سرما خورده
پسر منم سرفه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.