۷ پاسخ

طبیعیه

آرع طبیعیه

پسر منم همینطوره ولی سرما نخورده
یه جا خوندم نوشته بود بخاطر رفلاکس هست ... بازم نمیدونم
چون اگه سرما بخوره خدایی نکرده تب میکنن یا علائم دیگه هم باید داشته باشه

طبیعیه دخترمنم اینجوری بود. خواهرزاده م ۱ماهشه سرفه عطسه. همش طبیعیه. نگران نباش

تک سرفه ؟یا پشت سرهم ؟چند بار در روز؟

فک کنم سرما خورده

پسر منم سرفه داره

سوال های مرتبط

مامان حامی🩵👼🏻 مامان حامی🩵👼🏻 ۱۶ ماهگی