برابچم یسنانریخته برابچه شما ریخیتن

۱۱ پاسخ

دهک نه ایم نمی‌دن

اره ریختن

دهک بندیشون اشتباه به ما گفتن دهک نهیم نمیدن😂😂

اره زحمت کشیدن ۶۵۰‌ ریختن

دهک4 نریختن

من سه دویست ریختن اما نمیدونم سو تغذیس یا یسنت

البته پول یک پوشک هم نشد

اره عزیزم ۶۵۰

نه ما دهک دهمیم به ما چیزی نمیریزن خواهر😂

نه من دهکم هفته برای ما نمیریزن ما خیلی پولداریم

اره عزیزم

سوال های مرتبط