۱۱ پاسخ

من دکترم فریبا حقی بود عااااااالی بود کارش سزارین شدم اینقدر قشنگ بخیه زد برام

ن خودت شل کن درد نداره

نه درد نداره فقط خودتو شل کن

دکترت کیه

من خیلی سوسولم ولی همه میگن درد نداشت 😑😂😂😂

نه قابل تحمل بود نگران نباش
خودتو شل بگیر و حینش فوت کن

تحمل کن چیزی نیست اصلیه زایمانه

بعدش بگو چجوری بود 😵‍💫

از معاینه تحریکی میترسی ، ولی از زایمان طبیعی نمیترسی 🫥🫥🤐🤐🤐

🥺🥺منم امروز میرم خدا پشت وپناهت عزیزدلم

اصلا درد نداشت برای من

سوال های مرتبط