من دکترم فریبا حقی بود عااااااالی بود کارش سزارین شدم اینقدر قشنگ بخیه زد برام
ن خودت شل کن درد نداره
نه درد نداره فقط خودتو شل کن
دکترت کیه
من خیلی سوسولم ولی همه میگن درد نداشت 😑😂😂😂
نه قابل تحمل بود نگران نباش
خودتو شل بگیر و حینش فوت کن
تحمل کن چیزی نیست اصلیه زایمانه
بعدش بگو چجوری بود 😵💫
از معاینه تحریکی میترسی ، ولی از زایمان طبیعی نمیترسی 🫥🫥🤐🤐🤐
🥺🥺منم امروز میرم خدا پشت وپناهت عزیزدلم
اصلا درد نداشت برای من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.