انشالله بسلامتی بگو آمپول بی حسی اپیدرول بزنن
عزیزم به سلامتی زایمان کنی
میشه بگی دقیقا دردات چجوریاست من دیگه دردامو قاطی کردم نمیدونم چی به چی
انشاالله عزیزم
انشاالله دعا میکنم همگیمون به سلامتی زایمان کنیم برگردیم خونه همچنین شما گلم ...ولی خوش به حالتون من سزارینیم ولی درد دارم نی نیم بریچه هستش اذیت میشم باید هفته ۳۶ بارداری برم سونو تا تاریخ زایمان و بهم بگه دکتر
بسلامتی میشه بگی دقیقا کجاهات درد داره؟و هرچند وقت یبار میگیره؟
بسلامتی عزیزم خوب بامعاینه تحریکی دردت گرفته بازیکم من که بامعاینه تحریکی ام دردم نگرفت دعاکن منم راحت زایمان کنم
ایشالا باسلامتی فارق بشی گلم
برای منم دعا کن دردام شدید بشه
منم بچه ام بیاد
انشالله به سلامتی و به راحتی زایمان کنی عزیزم
چراالان بااین همه درد بستری نکردنت
سلام عزیزم انشاالله به سلامتی زایمان کنی
انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
برای منم دعا کن دردم بگیره و زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.