۵ پاسخ

اگه بیبی کر داری بده یبوست و نفخ بهتر می‌کنه

همه نوزادا همینن.ببر دکتر قطره مخصوص بدا

کولیک داره

دلش درد میکنه

دلش درد میکنه دسشویی کرده

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی