۸ پاسخ

منم هنینطوری روزی دوبار میدم

نه خوبه بچه ی منم شاید ۳۰۰سیسی در شبانه روز کلا بخوره

منم ۳تا ۱۲۰ تا یا ۱۵۰ تا میدم

خیلی خوبه که تو این سن پسرا شیر زیاد میخورن غذا هم زیاد

بقیش غذا میخوره ینی؟؟

من قبل دندونش روزی سه تا 120 میدادم میشد 360 سیسی بهداشت رفتم گفتش 4 تا 90 تا بده ک غذاشم بتونه کاما بخوره
برای توهم میشه روزی 330 سیسی خوبه بنظرم.. اگ غذاشو خوب میخوره

زیادم هست

خوبه

سوال های مرتبط