دخترا من سونو رو انجام دادم
چطوره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

پیش کی رفتی سونو شما!؟
دکتر قبول کرد سزارینت کنه؟

چه تاریخی برای زایمانتون دادن؟

خداروشکر وزنش خوب شده
دکتر بمن گف تا یهفته عقب اشکال نداره
انشاله ک سلامت بدنیا بیاد

مامان نیهان‌جون میگم برای اینکه سزارین بشی چیکارا کردی؟میشه حوصله داشتی یبار بگی به منم .منم قمم بیینم‌چیکارا باید بکنم

کلا هر کار بکنیم یک هفته عقبیم باز

عالیه عزیزم نگران نباش تا یکی دو هفته عقب جلو مشکلی نداره

تپلیه😂

همه چیش نرماله طبیعی یا سز؟

خوبه وزنشم خوبه

خوبه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی