توی این هفته وزن بچه ۲۳۰۰ کمه؟؟

۱۶ پاسخ

باید ۲/۴۰۰باشه نرمالش

نرماله

آره..

منم همینه تقریبا یکم ریزه

آره یکم کمه

نه عزیزم نرماله

بله گلم

برا من ی روز دیگه ۳۲۰۰ بود

یکم آره

ن کم نیست و خوبه

من بچم ۳۵هفته و ۴روز ب دنیا اومد ۲۳۰۰بود

دفه قبل چند بود

عزیزم اینجا وزن بچه رو نپرس
چون همه ماشاالله بچه هاشون پهلوون رستمه.😅
باعث میشه استرس بگیری
ژنتیک همه ک یکی نیس منم‌بچم ریزه

من ۲۲۰۰ بود الان ک نزدیک زایمانم شده ۳کیلو

صدک چند زد برات؟

دقیق بگو چند هفته انجام دادی ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی