نه زیاد
به نظرم تا حدودی بله. من دخترم وقتایی که شیر بیشتر میخوره حس میکنم تپل تر میشه و البته غذا هم بیشتر میخوره همون زمان یعنی خوش خوراک میشه بعد شیرو کم میکنم انگار لاغر میشه
از زیر بگیرش جاری من ۱۷ماهگی دخترش رو همینجور بود از شیر گرفت الان روزی سه وعده غذا رو میخوره حداقل
من آنقدر گریه کردم دیگه نای نوشتن ندارم غذا نمیخوره بشدت لاغر شده. نمیدونم چیکار کنم فقط شیر خودم دیشب تا صبح زیر سینه ام بود دارم دیونه میشم . قطره اشتها ویتان دادم اصلا تأثیر نداشت دکتر بردم همین قطره داد . دیگه بریدم خسته ام کلافه ام عصبی شدم زدم رو پاش محکم الان خیلی داغونم
نه خیلی
نه خیلی کم
ویتامین ها و کالری مورد نیاز بدنشون با غذا تامین میشه
من پسرم دیگ علاقه ای به شیر نداره . باید منت کنم تا ۶۰ تا بخوره
احتمالا ۱سالو نیم بشه کم کم قطع میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.