سلام مامانا کدوم قطره آد بهتره؟

۳ پاسخ

من بقیه رو خارجی میدم آد تحقیق کردم گفت همون ایرانی بهتره چون ویتامین د طبق کشور خودمون هست

من کامویت میدم

من پدیابست میدم.بچه راحت میخوره.

سوال های مرتبط

مامان هیوا🩷اهورا🩵 مامان هیوا🩷اهورا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان رایان👶💙 مامان رایان👶💙 ۱۳ ماهگی