۴ پاسخ

منم یکبار شدم الان دو ماه تاخیر دارم

من بعد از یک سال پریود شدم

اره. من کلا پریودیم بهم ریخته. همش عقب جلو میشه
یک ماه درد ندارم.ماه بعدش از درد میمیرم. یک ماه خونریزی کم. ماه بعد در حد ابشار نیاگارا خون میاد

بله البته من شیر میدادم

سوال های مرتبط