اینو چجوری استفاده کنم ؟؟؟


نوزاد نوزاد

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی چرته مال دختر منم از همین
اصن هیچی‌نمیگیره

مارک‌ بیبی لند رو بگیر عالیه

پوار بینی ک خیلی خوبه اوایل من میترسیدم دیگه عادی شد واسم اینی ک خریدین یکم بدقلقه یکی دارم کلا پلاستیکی هس راحت هس خیلی

ن فشارش بدع بعد ببر ت بینیش بعد ولش کن میگیره من واس دخترم استفادا میکنم خعلی خوبه

من برقیشو گرفتم خودمو راحت کردم

عالیه خیلی زودتمیز میشه

هر سوراخ بینی دو قطره از قطره سدیم کلراید بریز توش
بعد دو دقیقه نم میشه پایین فین گیر شو فشار بده بزار داخل بینی بعد ولش کن همشو میکشه

اول قطره بریز

مال دختر من که بی استفاده موند

داخل بینی هر سوراخ سه چهار قطره سدیم کلراید بریز بعد از دو دقیقه اینو قبل اینکه بکنی تو بینیش فشار بده بعد بکن تو بینی و ولش کن راحت تخلیه میکنه ترشحات بینیو

قبل اینکه داخل کنی فشار بده بعد بزار داخل بینی ولش کن.اسپری بینی بزنی قبلش بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دلا خانوم مامان دلا خانوم ۷ ماهگی
مامان دلا خانوم مامان دلا خانوم ۷ ماهگی