اره
آره.
منفی اگ نشدی چن روز بعدش باز ازمایش بده
آره رنج آزمایشگاه ۲۵ به بالاست اگه تازه تاخیر خوردی صبر کن نشدی دوباره آز بده
انشالله ماه بعد🤲
عزیزم چند روز گذشته از موعدت؟
مگه چند روز عقب انداختین
عددش ۳ و ۷ شده اره منفی چن روز تاخیری؟
انشاالله ماه بعد گلم
اره منفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.