خانوما این جواب ازمایشمه منفیه نه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اره‌‌

آره.

منفی اگ نشدی چن روز بعدش باز ازمایش بده

آره رنج آزمایشگاه ۲۵ به بالاست اگه تازه تاخیر خوردی صبر کن نشدی دوباره آز بده

انشالله ماه بعد🤲

عزیزم چند روز گذشته از موعدت؟

مگه چند روز عقب انداختین

عددش ۳ و ۷ شده اره منفی چن روز تاخیری؟

انشاالله ماه بعد گلم

اره منفیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان جوجه ها🐣🥹 مامان جوجه ها🐣🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق👶🏻 مامان فندق👶🏻 هفته دهم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
چشم انتظار🥲 چشم انتظار🥲 قصد بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته پنجم بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری
مامان کارن🫀👶 مامان کارن🫀👶 ۳ ماهگی