عددش کم نیست اولبن روز اخرین پریودیش ۱۷ دی بوده؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم طبق پریودی واقعاا عدد کمه ولی بگو بعد دو روز تکرار کنه اگ دوبار یابیشترباشه یعنی اوکیه مشکلی نیس

مال من با یکروز تاخیر ۴۲ بود

بارداره برا من اولش ۲۵ بود سه چهار روز دگ تکرارش کن

مبارکه مبارکا

زوده هنوز،زود رفتی ازمایش
روزاب اول بارداری هستی

ینی. تازه شکل گرفته منظورمه

نطفه خیلی وقت نیست گرفته

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۷ ماهگی