عزیزم طبق پریودی واقعاا عدد کمه ولی بگو بعد دو روز تکرار کنه اگ دوبار یابیشترباشه یعنی اوکیه مشکلی نیس
مال من با یکروز تاخیر ۴۲ بود
بارداره برا من اولش ۲۵ بود سه چهار روز دگ تکرارش کن
مبارکه مبارکا
زوده هنوز،زود رفتی ازمایش
روزاب اول بارداری هستی
ینی. تازه شکل گرفته منظورمه
نطفه خیلی وقت نیست گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.