۳ پاسخ

من پریودیم منظم بود اونماه ۱۶ شدم ماه قبلش ۱۵ لک شدم فرداش افتادم اینماه اینجوری شد

اینو ببین

تصویر

سلام من میخوردم خیلی خوب بود،هم منظم شده بود هم دیگه درد نداشتم

سوال های مرتبط

مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی