۷ پاسخ

بخاطر اینکه تو بارداری هورمون پروژسترون ترشحش زیاده ولی بعد زایمان ترشحش خیلی کم میشه و به این خاطر تو بارداری موها ضخیم و پرپشت میشن و بعد زایمان ریزش شدید میگیریم بعد چند ماه درست میشه

هم شیر دهی هم تغییرات هورمونی. منم خیلی میریزه موهام اما از پنج شیش ماه دیگه ریزشش کمتر شده

کاملا طبیعی و واسه همه هست از۵ ماهگی بهتر میشه

منمم،باید چه کنیم من که ویتامین و مکمل هامو میخورم مرتب🫠

آره دیگه

آره از منم خیلی میریزه

منم تازه یه هفتس موهام ریزش گرفته همه جا مو شده

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی