به وقت عصرانه
حریره بادام # ❣️

تصویر
۹ پاسخ

نوش جونش چه کاسه ی کوچولویی

نوش جونش فسقلی منم میخوام شروع کنم میترسم بپره گلوش یاقورت نده 🥺🥺
دخملیت گردن گرفته کامل؟؟

نوش جون اوا کوچولو دختر ناز😍😍

عزیزم رفلاکس دارع به بادوم حساسیت نداره پسرمن بدترشد

عزیزم منکه میخواستم بدم دکتر گفت بزار شش ماه تموم شد حریره بده .دکتر گفته انقد زود بدی بهش؟

عزیزم دخترت دقیق چندماهشه؟
این چیه درست کردی و از کی غذا میدی ؟

نوش جونش گلم
ی سوال زود نیس از الان؟

طرز تهیه‌ش رو بگو عزیرم
از الان زود نیس ؟
تست حساسیت گرفتی؟چجوری

نوش جوونش باشه😍

سوال های مرتبط

مامان 🍼امیرحسین جانم🩵👶🏻 مامان 🍼امیرحسین جانم🩵👶🏻 ۷ ماهگی