سیمیلاک توتال کامفورت موجود شد

۷ پاسخ

سلام شما شیرخشک نئوکیت دارین ؟

مامانای درگیر با آلرژی! اگه نوزادت به پروتئین گاوی حساسیت داره و هنوز سردرگمی که چی بهش بدی و چی ندی، یه سر به ما بزن. 🍼

خرید و فروش شیراتون ک تو خونه مونده و فروش شیر به قیمت خرید

خیلیا از تجربه‌های این گروه جواب گرفتن، چون اینجا حرفِ تجربه‌ی مادرانه است. کانالمون هم کامل توضیح داده چطوری با آلرژی کنار بیاید و سازگاری رو شروع کنید.

خلاصه که از سردرگمی نجات پیدا می‌کنید.
فروش انواع شیرخشک وارداتی ایرانی تخصصی رژیمی

واسه عضویت، همین الان تو روبیکا به این شماره پیام بدید:
۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳

سلام سوراخ قلب بسته شد؟

سلام عزیزم من ۸عدد سیمیلاک توتال کامفورت۱ اضافه آوردم، بخاطر شرایط جنگ زیاد خریدم حالا پسرم دیگه کم‌کم شیرخشک شماره۲ میخوره.

۹عدد ببلاک کامفورت۱ هم از قبل دارم که برای پسرم گرفتم بهش نساخت.

همشون پلمپ هستن و تا ۲۰۲۸ تاریخ دارن، به قیمت دولتی اینجا دونه‌ای ۱۶۵ میدم
من دماوند میشینم اگر کسی خواست پیام بزاره

شماره۲ دارین؟

شماره 2 داری؟

شیرخشک میفروشی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان پرنسسم مامان پرنسسم ۱ سالگی