خانما پساری گذاشتن چجوریه؟؟دردش چقدره؟؟؟

۱۱ پاسخ

پساری چیه

اصلا درد نداره

اصلا اصلا اصلا خو نترس من اصلا نه دل درد داشتم نه چیزی اصلا نفهمیدم

درد گذاشتنش عین معاینست‌...بالاخره درد داره
ولی در اوردنش اگ بخای سزارین کنی تو اتاق عمله‌... وهیپی نمیفهمی

دردنداشت من گذاشتم

گذاشتنش هیچی نیست
درآوردنش با درد و خون‌ریزیه ولی

دوست من گذاشته بود، میگفت تو مطب گذاشته راحته

پساری چیه

من گذاشتم یه مقدار درد داره ولی زود انجامش میده بعد چند روز اول حس بدی داری همش حس میکنی اومده پایین یا داره میاد بیرون ولی مشکلی پیش نمیاد و یه مقدارم ماه آخر برات سخت میشه چون زیر دل آدم انگار سنگین میشه و تیر میکشه البته من هم پساری داشتم هم دوماه قبلش سرکلاژ کرده بودم

من شنیدم خیلی راحته ولی درد داره یکم تا چند روز زیر دلت درد داری بعد عادی میشه کلا از سرکلاژ راحتتره
تو مطب هم میزارن دکترا

من گذاشتم در حد معاینه فوری گذاشته میشه حسشم نکردم دیگه نمی‌دونم بقیه چطور بودن

سوال های مرتبط

مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۵ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۵ ماهگی
مامان 𝓟𝓮𝓻𝓪🦋🎀 مامان 𝓟𝓮𝓻𝓪🦋🎀 ۱ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد