خانما فرق سرکلاژ با پساری چیه؟ هزنیش چقدره؟

۳ پاسخ

۲۰ هفته ای میتونی سرکلاژ کنی ...من تازه هفته ۲۳ سرکلاژ کردم

سرکلاژ عمله و بهتره و خیالت راحت تره پساری یه حلقه پلاستیکیه که توی خیلی از موارد و با توجه به سوالی که من قبلا پرسیدم اینجا گفتن در میومده با هربار دستشویی و داخل واژن حس میشه و خیلی امن نیست،هزینه سرکلاژ بستگی به دکترو بیمارستانی که انجام میدی داره بین۱۰تا۱۵ مال من شد۱۵، پساری از۵تا۶،۷تومنه

عزیزم سرکلاژ و تا هفته 23میتونی انجام بدی و دهانه رحم و بخیه میکنن و هزینش کمتر ولی پساری رو وقتی هفته بره بالا و نشه سرکلاژ کرد می‌زارن یه چیز پلاستیکی یا سیلیکونی که می‌زارن که از زایمان زودرس جلوگیری کنه و گرون تره

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدیارومه‌یاس مامان مهدیارومه‌یاس ۱ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد