امسال که میره مهد مدام مریض
یعنی میره مریض میشه دو هفته نمیفرستمش.بعد دو هفته میره باز مریض
زینک و مولتی ویتامین کودکان میدم و دیگر هیچ
سلام عزیزم من دوتا دختر دارم و فصلی یکبار مریض میشن یعنی در سال ۴ یا ۵ بار
امسال از پاییز حداقل ماهی یکبار
بخداخسته شدم ماهی یبارمریضه😢😢
نوزادیش زیاد.اما امسال اصلا خداروشکر
😂😂😂
سلام عزیزم همیشه خدا مریضه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.