سلام مامانا بچهای شماچندوقت یبارمریض میشن؟؟

۸ پاسخ

امسال که می‌ره مهد مدام مریض
یعنی می‌ره مریض میشه دو هفته نمیفرستمش.بعد دو هفته می‌ره باز مریض

زینک و مولتی ویتامین کودکان میدم و دیگر هیچ

سلام عزیزم من دوتا دختر دارم و فصلی یکبار مریض میشن یعنی در سال ۴ یا ۵ بار

امسال از پاییز حداقل ماهی یکبار

بخداخسته شدم ماهی یبارمریضه😢😢

نوزادیش زیاد.اما امسال اصلا خداروشکر

😂😂😂

سلام عزیزم همیشه خدا مریضه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانی😍😘 مامان عشق مامانی😍😘 ۴ سالگی