۱۱ پاسخ

سوپرامیل خیلی خوشمزه ست من خودم خوردم عالیه ولی بچه من رفلاکس داره نمیتونه بخوره

بیومیل پلاس

من به پسرم آپتامیل پرونوترا میدم دوس داره خیلی

نان عاليه ولي برا بچه ايي كه كوليكي رفلاكسي نباشه
آپتاميل سبك تره

من آپتامیل دادم به دخترم نساخت
بیومیل دادم طعمشو دوست نداشت نخورد
سوپرامیل میدم میخوره بنظرم خیلی شیرین و خوشمزه اس

اپتامیل

من نان میدم

بیومیل خوشمزست

نان

اپتامیل مقویه ولی بیومیل خوشمزه

بیومیل

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی