۵ پاسخ

پس چرا منو ت اون هفته معاینه نکردن ک بگن طبیعی ام سزارینم چیم تا الآنم چیزی نگفتن

ببینه لگنت چطوره

معاینه لگنی میکنه ببینی طبیعی بایدزایمان کنی یاسزارین

معاینه لگنیه احتمالا. که ببینه برای زایمان طبیعی خوبی یا نه. من پس فردا معاینه دارم

معاینه دهانه رحم که ببینه چند سانت باز شده
طبیعی هستی عزیزم؟

سوال های مرتبط