کسی از این آغوشی ها داره؟!

تصویر
۳ پاسخ

من داشتم فقط تا شش هفت ماهگی استفاده شد
و واقعاااااا هم استفاده کردم چون باشگاه میرفتم میذاشتمش داخل اینا باهاش تمرین میکردم اما بعدش دیگه اصلا دوست نداره

من خریدم تا وقتی کوچیک بود خوب بود قابل استفاده بود ولی الان بزرگ شده سنگین شده من نمیتونم بندازم واقعا گردن و کمرم درد میگیره ولی همسرم برای جاهایی که کالسکه رو نیست میندازه خوبه ولی زیاااااااد کاربردی نیست برای سن کوچولوی شما

من دارم ولی استفاده نکردم زیاد

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۲ سالگی
مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ ۱ سالگی