۳ پاسخ

فروشگاه کاسپین داره تو نشان بزن.من ببم گرفتم ۲۸۰ت

دور میدون بلال یه پلاستیک فروشی داره،ازران فکر کنم اسمشه.اونجا رفتی!؟
من قبلا اونجا قیمت قدیم گرفته بودم.الان نمیدونم دارن یا نه!

من گذری رفتم ی روستا قدیم دلشت ۳۵۰ داد بهم

سوال های مرتبط

مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی