من تا ۱۰ روزگی میدادم ولی بعدش دیگه فقط شیر خودمو دادم
هی نگو شیرت کمه واقعن کممیشه هنوز روزایه اوله دیگ به مرور شیرتم زیاد میشه نگران نباش اگه خاستی شیرخشک بدی باسرنگ بده که سینتم بگیره
من نمیدونم شیرم کمه یا نه اخه بچم دسشویی میکنه شیر نخوره ک دسشوییم نمیکنه میکنه؟
زود به زود بهش نده تا سینتو ول نکنه
من از۶روزگی دادم الان هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم
آره گلم
اول کاری بکن شیر خودت زیاد بشه غذا مقوی و شربت شیر افزا بگیر شیر خودت بهتر از شیر خشکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.