۱۳ پاسخ

برعکس دوستانی ک میگن بده بمکه بیاد من میگم شیرخشک بش بده حرف اونام درسته مک نزنه شیرت نمیاد اما اگه شیرم بش ندی مث پسرمن زردی میگیره. من بلد نبودم چجور سینه دهنش بذارم خودشم فکش ضعیف بود کم شیر خورد زردی گرفت. خوب سیرش کن ک زردی نگیره حالا باهرشیری میخاد مادر باشه میخاد خشک باشه

اونت بهترینه تا خودش میک نزنه نمیریزه ازش

اگه دوست داشته باشی شیر خودتو بدی تو سزارین بعد سه روز راه میفته .
من سومین روز از خواب بیدار شدم دیدم سینه هام درد می‌کنه متورم شده:)بعد دیدم به شیر اومده
تو بیمارستان هم ب روز چند قطره آغوز میومد
آخه من بچم چهار روز بیمارستان بود دیگ روز سوم ک ب شیر اومد یکم شیر داشتم از روز چهارم شیر خودمو دادم اونجا شیر خشک میدادن.
گفتم اگر نگرانی در این مورد داری نگران نباشی

من بیبی لند گرفتم با شیرخشک گیگوز

درمورد شیشه شیرهم اونت بگیر اما سری دو قطره احتمالا بچت نتونه باش مک بزنه چون هنوز مک زدن زیاد وارد نیس خسته میشه ول میکنه من پسرم با سری دو قطره میخوره شیرحودمو میدم شیر اخرشبشو خشک میدم ول نکرده اما ماهان اول با سینه مک زدن یاد گرفت بعد ک مک زدنش قوی شد شیشه بش دادم احتمالا باید سه قطره بگیری

اگه میخوای سینه خودت رو ول نکنه باید اونت دو قطره بگیری
بقیه شیشه شیرها چون بدون مک زدن شیر وارد دهانش میشه و بچه ها هم عاشق تنبلی هستن، بعد از یه مدت دیگه سینه ات رو نمیگیره

هنوز یک روزه
من سه روزگی شیرم اومد شیشه بدی به این زودی سینتو دیگه نمیگیره

صبر داشته باش عزیزم اولشه طبیعیه
قرص شیر افزا بگیر مصرف کن دلستر بخور با شیر دوش سینه ات بدوش برو حموم زیر دوش آب گرم ماساژ بده سینه اتو تا شیر بیاد تو سینه ات انقد سریع شیر خشک نده

شیشه شیر بی بی لند
شیر خشک نان چون راحت پیدا میشه

یه شیر خشکی که بهش بسازه
و شیشه شیر اونت سری دو قطره بگیر که سینه خودتم ول نکنه

من شیرخشک آپتامیل میدم ،با شیشه شیر بیبی لند
چون شیرم سیرش نمیکنه

هنوز یه روزه خب بده مک بزنه به شیر میاد

مم کمکی شیر خشک گیگوز با شیشه شیر اونت میدم

سوال های مرتبط