اشکالی نداره شله زرد به دخترم بدم؟

۴ پاسخ

نه مشکلی نداره

من چند باری در حد خیلی کم بهش دادم

شکر نباید داشته باشه و زعفرانش خیلی کم باشه

فکر کنم تنها اشکالش شکرش باشه
یه کم بهش بده در حد دو سه تا قاشق کوچیک

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱ سالگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان پریماه مامان پریماه ۱ سالگی