۵ پاسخ

من بافرنی حریره بادوم شروع کردم تازه امروز سوپ براش درست کردم
من وزن بچم ۶نیم بود درمانگاه گفت غذاخورش کن وزنش خوب بشه این تو دوهفته مریض شد دندون درآورد ۵نیم شده خیلی ناراحتم براش

منم با فرنی شروع کردم

من امروز از دکترپسرم پرسیدم گفت فرنی و حریره بادوم

من با سیب درختی اب پز شروع کردم

بهتر با سبزيجات سروع بشه

سوال های مرتبط