۱۰ پاسخ

چ آشپز خونه قشنگی

من که اصلا وقت کیک پختن ندارم، شام و ناهارم به زور می‌رسونم ،،😂😂😂😂

خودش سینه خیز رو یاد گرفت یا باهاش تمرین کردی؟؟

از کی سینه خیز میره

همیناش قشنگه😍😍

به به هست سیب و دارچین 🤗🤗🤗🤗

وای دختر منم
اصن نمیزاره یچیزی بخوریم.
همه چیز و برمیداره یا شیرجه میزنه روشون🤣

میشه دستورش رو بزاری

دستورشو میدی خوشکلم

دستور پخت بانو

سوال های مرتبط

مامان الیاس👨‍👩‍👦 مامان الیاس👨‍👩‍👦 ۱۵ ماهگی