خانوما میگم از چندسانت دردامون شروع میشه؟

۳ پاسخ

یادمه‌ من ۴ سانت باز شده بود هنوز درد نداشتم عادی بود

از ۶به بعد یکم سخت تر میشه

بدن با بدن فرق داره، من دوسانت بودم اصلااا درد نداشتم، تخت بغلیم یه سانت بود اسمون و زمینو بهم دوخته بود

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا نیما 🧿❤️ مامان اقا نیما 🧿❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۹ ماهگی
مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ ۹ ماهگی